Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ
Ζητούμενο η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του Eνετικού λιμανιού

• Συνάντηση των επιχειρηματιών της περιοχής με τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου και τον λιμενάρχη • Προγραμματισμός έργων για την επόμενη χρονιά
 
Τα παράπονα των τουριστών σε συνδυασμό με την αρνητική εικόνα που παρουσιάζει το ενετικό λιμάνι του Ρεθύμνου φαίνεται πως ευαισθητοποίησαν τους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι εμφανίστηκαν διατεθειμένοι να αλλάξουν ρότα, να συμμορφωθούν αφενός με τα όσα ο νόμος επιβάλλει σε ότι έχει να κάνει με την άγρα πελατών αλλά και στον περιορισμό των τραπεζοκαθισμάτων τους, προκειμένου να υπάρχει ελεύθερος χώρος για τη διέλευση των περαστικών και αφετέρου να συμβάλλουν από την πλευρά του ο καθένας στην αναβάθμιση μιας περιοχής μοναδικής ομορφιάς και αξίας.
Οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ενετικό λιμάνι του Ρεθύμνου ανέλαβαν τις ευθύνες τους στη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του προέδρου του λιμενικού ταμείου παρουσία και του λιμενάρχη του Ρεθύμνου. Η άγρα πελατών είναι ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη περιοχή αμαυρώνοντας την εικόνα της και δυσαρεστώντας τους περαστικούς ντόπιους και ξένους, οι οποίοι αντιδρούν στη νοοτροπία αυτή μη επιλέγοντας τελικά τα καταστήματά τους για τον καφέ ή το φαγητό τους. Συνειδητοποιώντας τις επιπτώσεις που η νοοτροπία αυτή έχει τελικά στα καταστήματά τους, οι ίδιοι οι επιχειρηματίες παραδέχτηκαν το πρόβλημα και δεσμεύτηκαν να συμμορφωθούν.