Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

• ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ
Μ. ΚονταρOς: «Επιτέλους βλέπω φως, επιστρέφω στην Ελλάδα!»

«Επιτέλους, βλέπω το «φως»! Νοιώθω καλά. Ξέρω ότι έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου, όμως είμαι περισσότερο αισιόδοξος πια, αφού είμαι ζωντανός, στέκομαι στα πόδια μου έστω και με το Π, και επιστρέφω στην Ελλάδα ύστερα από τόσο καιρό!» δηλώνει στα «Ρ.Ν.» ο Μανώλης Κονταρός.
Ακριβώς έξι μήνες μετά τον τραυματισμό του σε τροχαίο ατύχημα, τότε που οι πλέον αισιόδοξες προβλέψεις έλεγαν ότι ακόμα κι αν ζήσει δεν πρόκειται να ξανασηκωθεί όρθιος, ο κρητικός καλλιτέχνης μπορεί να μιλάει, να χαμογελάει αλλά και αισιόδοξος να στέκεται στα πόδια του και να περπατάει. Δειλά, υποβοηθούμενος κάνει έστω πενήντα μέτρα, αλλά σταθερά κάνει τα πρώτα του βήματα, για δεύτερη φορά στη ζωή του, προς τον έξω κόσμο.

Συνέχεια...