Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΔΗΣΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ
Τη στήριξη των Κρητικών ζήτησε η Ντόρα Μπακογιάννη

Την στήριξη των κρητικών στην εκλογική αναμέτρηση της 6ης Μαΐου ζήτησε από το Ρέθυμνο όπου βρέθηκε το πρωί του Σαββάτου η πρόεδρος της ΔΗΣΥ Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία εμφανίστηκε βέβαιη για τη συμμετοχή του κόμματός της στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Η Ντόρα Μπακογιάννη παρουσίασε τα τέσσερα πρόσωπα που απαρτίζουν τον συνδυασμό της ΔΗΣΥ στο Ρέθυμνο και εξέφρασε την αισιοδοξία ότι ένας από αυτούς θα είναι βουλευτής του νομού στις 7 Μαΐου.
Υποψήφιοι με τον συνδυασμό της Δημοκρατικής Συμμαχίας είναι ο αγροτοσυνεταιριστής, Μιχάλης Βάμβουκας,ο γιατρός Μανόλης Καλλιονάκης, ο ηλεκτρολόγος-μηχανικός και περιφερειακός σύμβουλος, Νίκος Μαλλιαρός και η συμβολαιογράφος, Άννα Σταματεράκη.
«Είμαι πολύ τυχερή που τους έχω δίπλα μου, σε αυτή τη σπουδαία μάχη! Και το πιο ωραίο πράγμα στην πολιτική είναι να δίνεις μάχες με ανθρώπους που εκτιμάς, που τους πιστεύεις και που ξέρεις ότι μπορούν να προσφέρουν πολλά στη χώρα. Είμαι περήφανη γι αυτούς, όπως είμαι και για όλα τα στελέχη μας στην Κρήτη. Και είμαι σίγουρη ότι ένας από τους τέσσερις θα είναι μαζί μας στην επόμενη Βουλή.

Συνέχεια...