Στρατηγικός σχεδιασμός για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του νησιού
Η προώθηση και προβολή του νησιού ως τουριστικός προορισμός βρίσκεται στις προτεραιότητες της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία με τη συμβολή και συνεργασία εξειδικευμένης εταιρίας (που επιλέχτηκε μετά την προκήρυξη σχετικού διαγωνισμού) αναζητά συγκεκριμένους τρόπους και οργανωμένο σχεδιασμό για να επιτευχθεί η ανάδειξη και διαφήμιση του νησιού σε όλο τον κόσμο.
Στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έχει ξεκινήσει, χθες εκπρόσωπος της εταιρίας έκανε παρουσίαση σε τουριστικούς φορείς και εκπροσώπους δημοτικών αρχών στο Χαρουπόμυλο Πανόρμου. Οι ασχολούμενοι με τον τομέα του τουρισμού συζήτησαν για τις προοπτικές και τη στρατηγική έχοντας την εξειδικευμένη άποψη της εταιρίας, αφού ο στόχος είναι η ενιαία προβολή της Κρήτης.
Συνέχεια...
Η προώθηση και προβολή του νησιού ως τουριστικός προορισμός βρίσκεται στις προτεραιότητες της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία με τη συμβολή και συνεργασία εξειδικευμένης εταιρίας (που επιλέχτηκε μετά την προκήρυξη σχετικού διαγωνισμού) αναζητά συγκεκριμένους τρόπους και οργανωμένο σχεδιασμό για να επιτευχθεί η ανάδειξη και διαφήμιση του νησιού σε όλο τον κόσμο.
Στο πλαίσιο της διαβούλευσης που έχει ξεκινήσει, χθες εκπρόσωπος της εταιρίας έκανε παρουσίαση σε τουριστικούς φορείς και εκπροσώπους δημοτικών αρχών στο Χαρουπόμυλο Πανόρμου. Οι ασχολούμενοι με τον τομέα του τουρισμού συζήτησαν για τις προοπτικές και τη στρατηγική έχοντας την εξειδικευμένη άποψη της εταιρίας, αφού ο στόχος είναι η ενιαία προβολή της Κρήτης.
Συνέχεια...