Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ
Η ηλεκτρονική θυρίδα «αντίδοτο» στη γραφειοκρατία

• Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις παρέχονται στους πολίτες ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πύλης «ΕΡΜΗΣ»
• Προετοιμασία για τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας στο ΚΕΠ Ρεθύμνου

Μια νέα υπηρεσία, η ηλεκτρονική θυρίδα, κάνει τα πρώτα της «βήματα» στη Δημόσια Διοίκηση, με σκοπό την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Εδώ και λίγες εβδομάδες, με εγκύκλιο του υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μανούσου Βολουδάκη, δόθηκαν οδηγίες στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της χώρας για τον τρόπο με τον οποίο μια σειρά από υπηρεσίες προς τους πολίτες μπορούν πλέον να παρέχονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά από την εθνική διαδικτυακή πύλη «ΕΡΜΗΣ».

Συνέχεια...