• Το μοντέλο του σχολικού περιβάλλοντος περιορισμένο αυστηρά στη διδακτέα ύλη, αποθαρρύνει τα παιδιά
• Αναγκαίες οι συλλογικές παρεμβάσεις, οικογένειας - εκπαιδευτικών και πολιτείας για μια δημιουργική και ευχάριστη εκπαιδευτική διαδικασία
Πολιτεία, οικογένεια και σχολείο θα πρέπει από κοινού να δημιουργήσουν ένα νέο σχολικό περιβάλλον για τους μαθητές, καθώς το σημερινό δεν είναι καθόλου ελκυστικό για τα παιδιά. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Συνήγορος του Παιδιού Γιώργος Μόσχος, που βρέθηκε το προηγούμενο διήμερο στο Ρέθυμνο στο πλαίσιο των πανελλαδικών δράσεων και παρεμβάσεων του Συνηγόρου, με στόχο να συνεισφέρει στην αναβάθμιση της ποιότητας των σχέσεων των παιδιών με τους εκπαιδευτικούς και κατ’ επέκταση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.
Συνέχεια...
• Αναγκαίες οι συλλογικές παρεμβάσεις, οικογένειας - εκπαιδευτικών και πολιτείας για μια δημιουργική και ευχάριστη εκπαιδευτική διαδικασία
Πολιτεία, οικογένεια και σχολείο θα πρέπει από κοινού να δημιουργήσουν ένα νέο σχολικό περιβάλλον για τους μαθητές, καθώς το σημερινό δεν είναι καθόλου ελκυστικό για τα παιδιά. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Συνήγορος του Παιδιού Γιώργος Μόσχος, που βρέθηκε το προηγούμενο διήμερο στο Ρέθυμνο στο πλαίσιο των πανελλαδικών δράσεων και παρεμβάσεων του Συνηγόρου, με στόχο να συνεισφέρει στην αναβάθμιση της ποιότητας των σχέσεων των παιδιών με τους εκπαιδευτικούς και κατ’ επέκταση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.
Συνέχεια...