• Παρουσιάστηκαν οι βασικές κατευθύνσεις του στρατηγικού πλάνου της Περιφέρειας
Στρατηγικό πλάνο και ενιαία
ταυτότητα για την τουριστική προβολή της αποκτά η Κρήτη. Η Τοπική
Αυτοδιοίκηση και οι τουριστικοί φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους, ώστε
μέσα από ένα κοινό πλάνο να τεθούν οι στόχοι και οι προτεραιότητες,
προκειμένου ο προορισμός «Κρήτη» να προβάλλεται στο εξωτερικό με
συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Η διαβούλευση για το σχέδιο τουριστικής προβολής του νησιού βρίσκεται σε εξέλιξη και σύμφωνα με την εταιρεία στην οποία η Περιφέρεια έχει αναθέσει την εκπόνηση του στρατηγικού πλάνου, η Κρήτη θα πρέπει να αποφασίσει πως θέλει για τα επόμενα δέκα χρόνια να τοποθετηθεί στο μυαλό των τουριστών και γενικότερα του κοινού, από το οποίο εξαρτάται η τουριστική επιτυχία της.
Η διαβούλευση για το σχέδιο τουριστικής προβολής του νησιού βρίσκεται σε εξέλιξη και σύμφωνα με την εταιρεία στην οποία η Περιφέρεια έχει αναθέσει την εκπόνηση του στρατηγικού πλάνου, η Κρήτη θα πρέπει να αποφασίσει πως θέλει για τα επόμενα δέκα χρόνια να τοποθετηθεί στο μυαλό των τουριστών και γενικότερα του κοινού, από το οποίο εξαρτάται η τουριστική επιτυχία της.